Умови доставки в будь-яке місто України
Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії Нова Пошта.
Якщо Вам зручніше Отримати замовлений товар за допомогою таких перевізників як:  Міст Експрес, Делівері - обговорюється з менеджером в момент підтвердження замовлення.
Вартість доставки формується Виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення і способу доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації і документ, що засвідчує особистість.
У разі оформлення замовлення товару на юридичну особу, одержувач зобов'язаний мати при собі доручення, написане від компанії-замовника в довільній формі з «мокрою» печаткою.
На складі служби кур'єрської доставки обов'язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки і дефектів вироби.
Відповідно до Чинним законодавством України, «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », ви маєте право здійснити повернення товару протягом повних 14-ти календарних днів з моменту покупки.


Способи оплати

  • Наложений платіж. Тобто оплата при отриманні товару. За дану послугу перевізник (Нова пошта, Міст Експрес, JustIn) нараховує комісію 2%+20 грн від суми замовленого товару. Відправляємо з мінімальною передоплатою 300 грн.
  • Повна передоплата. Здійснюється на наш розрахунковий рахунок. Ви можете оплатити товар самостійно через інтернет-банкінг (Приват24, Монобанк та інші), термінал або в касі будь-якого банку. Комісія лише 3 грн (через Приватбанк)! 
  • Оплата по програмі "ПАКУНОК МАЛЮКА" 
  • Онлайн оплата на сайті (Liqpay) 
  • «Оплата частинами» ПриватБанку 

    1. Наявність кредитної картки ПриватБанку.
    2. Доступний ліміт по сервісу «Оплата частинами».
    БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА НЕ ДІЄ!

  • «Плата частинами» monobank

    1. Наявність кредитної картки monobank.
    2. Доступний ліміт по сервісу «Оплата частинами».
    БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА НЕ ДІЄ!

  •  
    В будь якому виді оплати є повернення/обмін нового товару 14 днів, та відповідно ГАРАНТІЯ від постачальника.

 

Повернення товару
Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви можете відмовитися від товару, придбаного у нас на сайті або обміняти його на аналогічний.

Обмін або повернення товару належної якості можуть бути проведені протягом 14 днів з дня покупки, за таких умов:

  • товар не повинен експлуатуватися протягом усього строку з дня покупки - тобто є новим;
  • збережені товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей і т.д.), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару.

За умови відсутності аналогічного товару у продажу, ви маєте право придбати інший товар з наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Важливо! Якщо клієнт зробив замовлення товару, доставку якого потрібно зробити з іншого міста, то в разі повернення товару по не об'єктивним причинам (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно квитанції транспортної компанії.

Якщо повернення пов'язане з заводським браком у випадку повернення клієнт доставку не оплачує.


Важливо! Всі товари, що продаються нами, є новими, тому деякі види товарів (коляски, манежі, велосипеди та інші) після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище - запах зникне після провітрювання товару.

Комплектація товару
Опис комплектації товару на сайті в рідкісних випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути як неточності в описі товару, які ми намагаємося оперативно виправляти, так і зміна комплектації з боку виробників. Щоб уникнути неприємних ситуацій просимо вас уточнювати у менеджера комплектацію замовленого вами товару.